Gaat u starten met uw administratie?

Als startende ondernemer dient u vanaf de eerste dag uw administratie op orde te hebben. Denk hierbij aan de opzet en inrichting van uw administratie. Veel startende ondernemers zijn te druk bezig met nieuwe klanten werven en hebben daardoor minder tijd en interesse om zich met de administratie bezig te houden.

Bij de opstart van een onderneming komt veel kijken. Veel ondernemers weten niet waar ze allemaal aan moeten denken. Wij helpen u daarbij. Tijdens het eerste (gratis) kennismakingsgesprek bespreken we hoe we de administratie gaan opzetten, wie wat gaat doen en op welke manier. Tevens geven wij allerlei fiscale tips mee, zodat er flink bespaard kan worden op de belasting, want dat betaalt een ondernemer het liefst zo weinig mogelijk.

Boekhouden voor startende ondernemers

Wij ontzorgen u graag; richten uw administratie in, zorgen voor de BTW aangifte, voeren uw administratie, maken de jaarcijfers en dienen de aangifte inkomstenbelasting / vennootschapsbelasting in. Dit alles voor een aantrekkelijk tarief. U als ondernemer kunt zich volledig storten op uw eigen klanten en omzet. Als ondernemer wilt u zelf niet bezig zijn met de administratie en belastingzaken.

U kunt desgewenst online uw administratie raadplegen in Exact-online, zodat u op elke moment weet hoe uw onderneming er voor staat. U beschikt al over een Exact Starter abonnement vanaf €6,00 per maand.

 

Toch zelf doen?

Wilt u als startende ondernemer zelf de administratie bijhouden? Dan kijken wij samen welke rolverdeling bij u past. Wij helpen u met de inrichting en opstart van de administratie. Met name in het beginstadium zorgen wij voor de juiste begeleiding en opleiding. Daarna gaat u zelf de administratie voeren waarbij wij altijd klaar staan om u te helpen bij vragen en/of problemen. Uiteraard controleren wij de administratie voordat de btw aangifte wordt ingediend.

 

Het team
Ons team bestaat uit drie medewerkers: